Kajner Gyula szavaival:
2005 December végén vettük meg Priczel Vili buzdítására és teljes lelkesedéssel akkor még „Inflagranti“ néven futó hajót.
2006-ban átkereszteltük „Extra Vergine“-re, arra utalva, hogy a csapat nagy része itt kezdte vitorlás pályafutását. A kezdeti köd hamar felszállt, amikor részleteiben is kezdtük megismerni a hajót. Rá kellett jöttünk, hogy amit képzeltünk róla, messze nem tudja, tehát belekezdtünk egy átalakításba. Nem tudtuk mibe vágtunk bele és most visszatekintve nem biztos - azaz biztos, hogy nem - kezdenénk ismét bele. A kokpit nagyon szűk volt, kivágtuk és megszélesítettük. Csiszoltunk, vágtunk, ragasztottunk, szereltünk. Mindezt a Fűzfői kikötőben. A Kékszalag előtti este vízre raktuk, hajnalig szerelvényeztük. A reggeli út Füredig is szereléssel telt, mert a grószt még nem tudtuk felhúzni. A rajt után 59 perccel elindultunk. A kenesei bójánál vége lett a dalnak, mert az árboc kb. 2 méteres S alakot vett föl, egyik szálingunk eltört. Irány Fűzfő. Ebben az évben még az OB-n is indultunk, örültünk, hogy kibírta.
2007 Újabb keresztelő után a hajó megtalálta és azóta viseli a „Zarándok“ nevet. Új függesztett kílt kapott egyedi terveink alapján. Sikerült a „Béla úr“ riggjét megvenni, ami nagyon komoly előrelépés volt -gondoltuk akkor. A Kékszalag utolsó kilométerein nem bírta tovább és eltört. Rövid de igen nagy mélypont után 3 hét alatt Furci (Furtenbacher Antal) összerakta az új árbocot, a Nagyhajós Bajnokságon ismét végig mentünk. Az árboc azóta hibátlanul szolgál.
2008-ban úgy tűnt, hogy végre összeáll a hajó. Csatlakozott hozzánk Fabó Peti és lelkesen vitorlázgattuk majdnem végig a szezont, amikor egy óvatlan pillanatban az EGIS kupára érkeztünk nevezni. 1-es szélben a hajó orrában elvált a deck az alsó héjtól 2,5-3 méteren, az árboc kidűlt. A Bajnokságig természetesen 3 hét volt hátra és újabb mester (Picula) gyors és szakszerű segítségével kész lett és indultunk, végigcsináltuk.
2009-re kezdett összeállni a hajó és a csapat, Király Zsoltival kiegészülve a Bajnokságon 4. helyen végeztünk.
2010 - Nagyon szeretjük! A csapat állandó és először nyertük meg a Nagyhajós Bajnokságot!
2011-ben sikerült a duplázás: Ismét Bajnok lett a csapat és a hajó!
2012 Új bekezdés: kormányosváltás valamint Huszka Róbert csatlakozása után a csapat a Bajnokságon 2. helyen végzett.
A csapat:
A hajót Argay György építette, 1990 július 5-én került először vízre Brill néven. A hajó eredetileg zöld színű volt, ezért "Postahajó" volt a ragadványneve később fehérre festették. A hajót - "üzembentartásért" cserébe - bérbeadta Babiák Sándornak aki 1999-2001 között vigyázott a hajóra, majd László Alfréd tulajdonába került aki Inflagrantira nevezte át. Tőle vásárolta meg a jelenlegi tulajdonos csapat, akik teljesen felújították és Zarándok névre keresztelték.
Tulajdonos: Regatta Yacht Club EgyesületVízretétel ideje: 1990
anyaga: műanyag test, deck tögyfa bordázat és borítás, üvegszál-poliészter bevonattal.
A hajó honlapja: www.vitorlazzvelünk.hu
2010 - Kajner Gyula, Priczel Vilmos, Fabó Péter, Király Zsolt
2012 - Huszka Róbert, Király Zsolt, Fabó Péter