1972-től id. Barsi István a tulajdonos, aki átnevezte Kalypso-ra és mivel az állapota teljesen leromlott, nekiállt felújíttatni.
A felújítás eredményeként a hajó - bár legalább úszott, de - érdemben nem javult. Ilyen állapotban került Nyíri Istvánhoz, aki próbálta rendberakni, ennek keretében a hajó műanyag külső héjat kapott. Tőle Benda Ferenc tulajdonába került - vélhetően 1990-ben, aki Ludvig "Csurunga" Tamásnak adta el. Tamás a hajótestet teljes egészében felújíttatta Pálinkás Csabánál, illetve a hajó nevét visszaváltoztatta az eredeti Hadúrra.
Vele később Szekeres Norbert cserélte el a hajót 1999-ben, aki a belsejét is felújította és új karbon árbocot készíttettet a hajóhoz, valamint kicserélte az összes szerelvényt.Tőle vásárolta meg dr. Takács István akinek kormányzása alatt a hajó 2009-ben Magyar Bajnokságot nyert, illetve keze alatt hajó újabb felújításokon esett át: cockpitje és kajütje átalakult, riggje módosult, új vitorlákat és szerelvényeket kapott.
István tollából a hajóról kétrészes cikk jelent meg a yachting.hu oldalon.
A hajó 1944-ben épült és került vízre Jankovics István - más források szerint Vitéz Téglássy Ferenc- részére, Hadúr néven.Az évek folyamán több tulajdonos kezei közt is megfordult, az első 15 év tulajdonjogáról keveset tudunk.
1957-ben a tulajdonosok Barsi Béla, Somogyi Gábor és Tötösi Béla, ebben az évben felújításon esik át. 1959-ben Tötösi Béla kiszállt a hajóból, helyét Mitnyán László vette át.
Tervezte: Hankóczy (Benacsek) Jenő
Építés éve: 1944
Építtető: Jankovics István vagy vitéz Téglássy Ferenc
Tulajdonos: dr. Takács István